Şifremi Unuttum

Ip Man 3 Efsane Doğuyor izle

^02BE3E433BA71DEF28A312027638278E97917FE5E0D3F33A28^pimgpsh_fullsize_distr
Kalan Süre :
Reklamı Geç

22 yorum

Ip Man 3 Efsane Doğuyor izle
720p

Yönetmeni:Herman Yau
Senaryo:Erica Lee
Yıldız oyuncular:Yu-Hang To Siu-Wong Fan Sammo Hung Kam-Bo
Büyük usta Bruce Lee’nin efsanevi hocası olan Ip Man’in doğuşunu konu alan filmde Ip Man’in dövüş sanatına nasıl başladığınıda anlatmaktadır..Yip Man chinchyun filmi 2010 yılı yapımlı olan film aksiyon ve dram bir arada verilmiştir..
Filmi imdb puanı ise 6.8 olarak belirlenmiştir..Filmi sitemizden online türkçe dublajlı olarak izleyebilirsiniz..

22 yorum "Ip Man 3 Efsane Doğuyor izle"

  1. murat 02 Kasım 2011, 19:57

    SİZ SAHTEKAR MISNIZ FİLM 45 DAKIKA OLAMDAN PREMYUM İSTİYOR.

    • admin 02 Kasım 2011, 20:03

      arkadaşlar laflara dikkat edelim o deginiz premium üyelik istemesi bizle ilgili bi durum degil o upload yapılan site ile ilgili bir durumdur. istiyosa premium üyelik diger alternatifi çalıştırıp sürükleyin o dakikaya kadar devamını izleyiniz, bunu tüm alternatiflerin başında yazıyorum lütfen dikkatli okunuz alternatiflerin başındaki uyarıları

  2. LiTHiuM 07 Kasım 2011, 00:43

    Arkadaşım paylaşım için cok teşekkürler filmin başında çeviride biraz karışıklık var yarıdan sonra düzeliyor ama film çok güzel Eline Emeğine Sağlık. Saygılar.

  3. timuçin 09 Kasım 2011, 14:41

    kardeşim harbi sahtekar lık filim yarısından sonra piremyum şekli ayp vallah

    • admin 09 Kasım 2011, 15:00

      Lütfen arkadaşlar filmlerin başındaki kırmızı renkli uyarıları uygulayınız .piremium üyelik istediginde alttaki alternatifi çalıştırıp filmi kaldınız yere kadar sürükleyip devamını oradan izleyebilirsiniz..

      • admin 09 Kasım 2011, 15:00

        Modeminize reset atmadan kolaylık sizin için

  4. İSMAİL 12 Kasım 2011, 23:22

    YA Bİ YÜRÜYÜN GİDİN TEŞEKKÜR ETMENİZ GEREKİRKEN ADAMA SAHTEKAR DİYORSUNUZ NE NANKÖR ÇIKTINIZ YA ALLAH ALLAH YA !!!!

  5. mikail 15 Kasım 2011, 19:30

    70 dakika sonra kesildi vodemi kapatıp açtım deldi ve gitti 🙂

  6. mikail 15 Kasım 2011, 19:31

    😛

  7. mikail 15 Kasım 2011, 19:32

    tessekuz ederim cok gozeldi :C

  8. mikail 15 Kasım 2011, 19:35

    rabia abla seni seviyorum
    🙂

  9. M.s 17 Kasım 2011, 20:56

    LÜTFEN EMEĞE SAYGI!! güzel film. Arkadaşlar online film izlemeyi bilmiyorsanız laf söylemeyin.Ya modem reset atın (İ.P no değişsin) yada altarnatif linklerden devam edin

  10. Muhammet 20 Kasım 2011, 17:17

    o şikayet eden adiler adam bizim için film yapıyo siz şikayet ediyosunuz emeğe saygı duyun

  11. Ali 25 Kasım 2011, 14:30

    Bende kung-fu eğtimi alıyorum ama daha bukadar olamadım ama olucam 🙂

  12. cenk 25 Kasım 2011, 14:43

    süperr

  13. mehmet can çıbuk 25 Kasım 2011, 14:45

    valla ayıpdır sölemesi ben pek bu filmi beyen medim ıp man 2 dahagüzel ben filmi ilk sereddiğimde lan bu adam buruce lee den daha güzel demiştim meyersem hocasıymış

  14. vahap 18 Ocak 2012, 14:50

    film harika ama sonunda yrıda kalıyo başka part yok mu

  15. oğuz 18 Mart 2012, 11:53

    kungfuya gidiyorum 9.seviyeyim ıpmana yetişçem

  16. ferhad 26 Mart 2012, 16:52

    superr

  17. umutcan 15 Nisan 2012, 11:36

    süperdi bide 1 2 3 izleyin 🙂

  18. BAGER 07 Ağustos 2012, 08:58

    gerçekden ipman super bir film bence kesinlikle seri bağlayın öyle izleyin

  19. kenan karaca 16 Kasım 2012, 21:03

    açılmıyooooooooooooooo bi söleyin nasıl açılıyo

Yorum Yap



Benzer Filmler

Bedava film izle

Film siteleri, güncel filmleri, en popüler filmleri HD kalitede, donmadan ve erişim kolaylığı sağlayarak izlenmesine olanak sağlaması amacıyla oluşturulmuş web siteleridir. Ne yazık ki yukarıda belirtilen işlemler profesyonel bir gurup ve birçok ekipman gerektirdiğinden indirmeden film izle vaadinde bulunan birçok web sitesi hüsranla sonuç vermektedir. Web sitemiz bu sektörde uzun süre hizmet vermiş olan personeller ve yöneticiler aracılığıyla ve kaliteli ekipmanlar ile kullanıcı kitlesine hizmet vermeye devam etmektedir. Güncellenen yapısı ile hiçbir şekilde geride kalmayacağınız bu web sitemizde istediğiniz tüm filmlere rahatlıkla ulaşabilirsiniz. Bir web sitesinde filmlerin donuyor olmasının büyük ölçüde internetinizle alakası yoktur. Bu donmanın en büyük etkeni web sitesinin kurulu olduğu sunuculardır. Sunucuların interneti yavaş ise veya sizin sitenize ayrılan internet yetmiyorsa elbette ki kullanıcı filmi izlerken donma yaşayacaktır. Web sitemizde bedava film izle ‘nin yanı sıra Full izle HD izle donmadan izle gibi tüm özellikleri de bulabileceksiniz. Sunucumuz çok hızlı bir internete sahip olduğundan izlediğiniz filmin görüntü kalitesini çok yüksek vermekteyiz. Tüm bunlarla birlikte web sitemizde bulunan kategori işlemleri işinde tecrübeli kişiler tarafından gerçekleştirilmiştir. Bu sayede erişim kolaylığını yaşayacak, erotik film izlemek istiyorsanız web sitemizde erotik film izle yazıp istediğiniz birçok filme ulaşabileceksiniz. Şayet belirlediğiniz bir film yoksa bizim puanlama sistemine göre belirlemiş olduğumuz filmleri de izleyebilirsiniz.