Şifremi Unuttum

Ninja (2009) Full izle

^02BE3E433BA71DEF28A312027638278E97917FE5E0D3F33A28^pimgpsh_fullsize_distr
Kalan Süre :
Reklamı Geç

12 yorum

Ninja (2009) Full izle

Alıntı:Ninja Assassin dünyanın en ölümcül suikastçilerinden olan Raizo’yu (Rain) konu alıyor. Raizo, çocukken, varlığı bile bir söylence olarak kabul edilen gizli örgüt Ozunu Klanı tarafından sokaklardan alınıp bir ölüm makinesi olmak üzere eğitilmiştir. Arkadaşının klan tarafından acımasızca öldürülmesini bir türlü unutamayan Raizo, örgütten kaçar ve ortadan kaybolur. Şimdi intikamını almak için hazırlık yaparak beklemektedir. Berlin’de, APT ajanı Mika Coretti (Naomie Harris) birçok siyasi cinayeti Uzak Doğu’daki bir yeraltı örgütüne bağlayan yüklü bir para davasıyla karşılaşır. Amiri Ryan Maslow’un (Ben Miles) emirlerini hiçe sayan Mika, cinayetlerin ardındaki gerçeği öğrenmek için çok gizli dosyaları karıştırmaya başlar. Araştırmaları onu hedef hâline getirir ve Ozunu Klanı onu öldürüp sonsuza dek susturması için Takeshi’nin Rick Yune liderliğinde bir suikast ekibi gönderir. Raizo, Mika’yı saldırganların elinden kurtarır, ama Klan’ın, ikisi de ölene dek durmayacağını bilmektedir. Kendilerini Avrupa sokaklarında bir kedi-fare oyunun içinde bulan Raizo ve Mika, hayatta kalmayı umuyorlarsa birbirlerine güvenmek ve sonunda ulaşılmaz Ozunu Klanı’nı alt etmek zorundadırlar.

12 yorum "Ninja (2009) Full izle"

  1. merve 01 Aralık 2009, 00:58

    gerçekten çok güzel bir film muhakkak izlenmeli sabırsızlıkla bekliyordum zaten.. teşekkür ederim

  2. Coşkun 01 Aralık 2009, 01:01

    keyifli bir film..paylaşım için teşekurler..bu site güzel oldu ya boş zamanlarımı değerlendiriyorum..

  3. Mustafa 01 Aralık 2009, 01:02

    teşekkürler arkadaşlar gerçekten güzel film bende izledim

  4. waldagor 14 Aralık 2009, 19:47

    4. partla 3. part aynı :/

  5. eren 25 Mayıs 2010, 21:07

    güzelmiş film

  6. Berkuşlarr 21 Ağustos 2010, 10:21

    SÜPERMİŞ YAA

  7. tolga 22 Aralık 2010, 21:49

    elinize saglık çok güzel bir site

  8. soner 14 Şubat 2011, 13:00

    vala bu filmi 4 ncu defa izliyorum cok guzel bir film

  9. Ali İhsan 06 Mart 2011, 19:52

    ya bu 4. link 3. lınkle aynı duzeltebılrmsnz

  10. hamido 29 Mart 2011, 22:12

    aga cok güzel film izleyin yani ninjalar harika yani hele hamido var bitane yani o cok canli yani izlenmesi gereken bi film yani 🙂 Ama şaka maka harbiden cok güzel film yani…

  11. Okan 19 Nisan 2011, 04:51

    Arkadaşlar çok övmüş filmi ama izledim. Tam bir vakit kaybı. Japon ninja dövüş stili yok. Bildiginiz güce güce uygulayan amerakan still bir dövüş tarzı var. Senaryo berbat eksik. İnsanın hayatından bir buçuk saat çalacak türde bir film.

  12. Metin 23 Nisan 2011, 18:10

    Aynen film vakit kaybı izlenecek bir film deil Ninja sanatları kullanılmamıs akisiyon yok sokak dövüsü gibi bisey olmus. :=)

Yorum Yap



Benzer Filmler

Bedava film izle

Film siteleri, güncel filmleri, en popüler filmleri HD kalitede, donmadan ve erişim kolaylığı sağlayarak izlenmesine olanak sağlaması amacıyla oluşturulmuş web siteleridir. Ne yazık ki yukarıda belirtilen işlemler profesyonel bir gurup ve birçok ekipman gerektirdiğinden indirmeden film izle vaadinde bulunan birçok web sitesi hüsranla sonuç vermektedir. Web sitemiz bu sektörde uzun süre hizmet vermiş olan personeller ve yöneticiler aracılığıyla ve kaliteli ekipmanlar ile kullanıcı kitlesine hizmet vermeye devam etmektedir. Güncellenen yapısı ile hiçbir şekilde geride kalmayacağınız bu web sitemizde istediğiniz tüm filmlere rahatlıkla ulaşabilirsiniz. Bir web sitesinde filmlerin donuyor olmasının büyük ölçüde internetinizle alakası yoktur. Bu donmanın en büyük etkeni web sitesinin kurulu olduğu sunuculardır. Sunucuların interneti yavaş ise veya sizin sitenize ayrılan internet yetmiyorsa elbette ki kullanıcı filmi izlerken donma yaşayacaktır. Web sitemizde bedava film izle ‘nin yanı sıra Full izle HD izle donmadan izle gibi tüm özellikleri de bulabileceksiniz. Sunucumuz çok hızlı bir internete sahip olduğundan izlediğiniz filmin görüntü kalitesini çok yüksek vermekteyiz. Tüm bunlarla birlikte web sitemizde bulunan kategori işlemleri işinde tecrübeli kişiler tarafından gerçekleştirilmiştir. Bu sayede erişim kolaylığını yaşayacak, erotik film izlemek istiyorsanız web sitemizde erotik film izle yazıp istediğiniz birçok filme ulaşabileceksiniz. Şayet belirlediğiniz bir film yoksa bizim puanlama sistemine göre belirlemiş olduğumuz filmleri de izleyebilirsiniz.