Şifremi Unuttum

Ölüm Randevusu türkçe dublaj izle


20 Yorum

3.607

Ölüm Randevusu türkçe dublaj izle

Yapımı: 2011
Yönetmeni: The Vicious Brothers
Oyuncuları: Arthur Corber Ashleigh Gryzko
Ben Wilkinson Bob Rathie Juan Riedinger,
Özeti:Başrollerini Sean Rogerson ve Juan Riedinger’in oynadığı filmde Lance Preston ve (Grave Encounters) adlı televizyon programının ekibi, programın yeni bölümünü çekerken beklenmedik ve açıklanamaz olaylarla karşılaşıyorlar.Film gerçekten muhteşem gibi biraz izledim ve izlemeye devam ediyorum.Korku filmi sevenlerin kaçırmayacağı bir yapıt.Mezar Buluşmaları

20 yorum "Ölüm Randevusu türkçe dublaj izle"

  1. oz 31 Ağustos 2011, 07:30

    berbat bir film

  2. Gizemli 31 Ağustos 2011, 13:46

    Ürktün mü ?

  3. korkucu 04 Eylül 2011, 12:01

    Korku filmi sevenleri için sağlam bir film. Mutlaka öneririm. İyi seyirler. Bu arada, karanlıkta izlemeyin 😉

  4. dodo 08 Eylül 2011, 11:25

    cok korkunc

  5. yusuf kaplan 13 Eylül 2011, 10:56

    Fİlm Güzel ama sonuna biraz daha bişeler ekleyim filmin ne olduğunu anlatsalar daa güzel olurdu mesela adama ne olduğunu çok merak ettim hayaletmi oldu acaba

  6. sen 24 Eylül 2011, 21:43

    süper bir film teşekkürler

  7. alperen 30 Eylül 2011, 13:38

    paranormal activity gibi ama ilk izledimde tvde uyuyamadım

  8. ömer 02 Ekim 2011, 10:58

    Gerçekten çok iyi yapılmış bi film karanlıktan korkuyorsanız evde tekseniz filmi kesinlikle izlemeyin 😀 arkadaşım paronayak olmuştu 😀

  9. adem 14 Ekim 2011, 19:24

    izledim çok güzel korku filmi devamı çekseler ıyı olur bençok beyendim bende 3 bintane film var filim lerimin arasında engüzeli ölüm randevusu 😀

  10. adem 14 Ekim 2011, 19:26

    ben karanlıkta izledim tavsiye ederim

  11. Burak 16 Ekim 2011, 18:37

    fılm de cekım ve anlatım idare eder puanım 10/6

  12. sema 20 Ekim 2011, 12:13

    ÇOK KORKUNCTU AMA SONU BELLI OLMADIGI ICIN BISEY ANLAMADIK :)

  13. demet 21 Ekim 2011, 17:47

    ACAYİP SÜPER BİR FİLM BAZI YERLERİ SIKICI OLSA DA YİNE ÇOK GÜZELDİ

  14. urcn 22 Ekim 2011, 15:00

    izlediğim en korkunç filmlerden biri yalnız yaşayanlar izlemesin 😀 😀

  15. rona 22 Ekim 2011, 18:25

    çok güzel

  16. Mustafa 01 Kasım 2011, 07:19

    Yusuf Kaplan Doğru Söylüyo Sonunda Ne oldu Ki? insan Bi söler adam öldümü delimi oldu Noldu anlatır Filimin tadı kacmazdı Yani! ama Bence cok Güzel Filimdi sonunda adam deli oldu ve evine döndü zaten evindeydi Hahahhahaha Deli oldu Deliler hastanesinde kalacak MecBuri

  17. ismail 10 Kasım 2011, 10:05

    Filme Ne Oldu Adam En Son Ne Oldu Arasdırdım Ve Akıl Hastanesine Giderler Hayalet Filmi Cekmeye Ve Sonra Akıl Almadık Oranın Temizlik Bekcisi Onları 8 Saat Kapatacak Ama Adam 8 Saat Sonra Akıl Hastanesine Gelmedi Ve Adamlar Kapıyı Kırdılar Ama Sanki Ev Ev İcine Girmisdi Hepsi Ölüyor Ve Zaten Görmüssünüzdür Asla Yapamazlar İplemi Adam’ı Havaya Kaldıracaklar İyi Seylerdin Ben Daha Önce Cok Arasdırdım Ne Oldugu Konusunda Hepsi Öldü En Sonunca Adam’ise Kan Kaybından Öldü Bu O Bekci Gelmedi Bilkide Oda Hayaletti Bir Hafta Sonra Bi Kisi Geliyor Ve Birisini Görük Olayyeri İnceleme Gelip Bir Adam İse Bu Adamların Cekdikleri Videoları Bulup Böylebir Film Olusduruyor En Sonuncau ADamKan Kaybından Ölüyor Digerleride Ölü Bulunuyor Bunların Hepside Ayrı Yerlerde Ama Film İse Gercek..

  18. sinan 08 Ocak 2012, 15:44

    filmin sonu anlaşılmıyor güzel gelebilir ama sonu olmadan hiç bişey boşuna izlemeyin zaman kaybı

  19. kaan 14 Kasım 2013, 12:57

    film güzel ama filmi outlas a benzettim biraz

  20. film izle 21 Şubat 2014, 18:39

    çok korkunç ama ben korkunç şeyleri severim korkmamda siz korkuyorsanız bebeksiniz valla benden söylemesi korkuyu seven şunu izlesin doğmamış ve karabasanı izlesin tmmmı ben şimdi akşam izledim hiç kormadım

Yorum Yap



Benzer Filmler

Bedava film izle

Site Yazarı Google +: Pembe Tv